Kliknij, aby zamówić
bezpłatną wycenę

Wycena tłumaczenia w 30 minut!
Tłumaczymy teksty zwykłe, specjalistyczne, medyczne, dokumenty, instrukcje techniczne
STRONA GŁÓWNA

Alternative content

Get Adobe Flash player

Miło nam poinformować, że zostaliśmy nominowani do tytułu JAKOŚĆ ROKU 2012. Opiekę nad konkursem sprawuje Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.

więcej...

Biuro Supertlumacz.pl wspiera wrocławski ogród zoologiczny. Dołączyliśmy do akcji "Top 10 - Zagrożone Gatunki Wrocławskiego Zoo" i zostaliśmy złotym sponsorem lemura z Madagaskaru

więcej...

Wszystkie tłumaczenia przysięgłe w formie papierowej wysyłamy w wciągu 24h od realizacji pocztą kurierską zupełnie za darmo!

więcej...
rzetelna firma

Z przyjemnością zawiadamiamy, że uzyskaliśmy Certyfikat Rzetelności. Program "Rzetelna Firma" prowadzony jest pod patronatem KRD.

więcej...
Dorota Manicka - Vivetti Ltd. 06.03.2012

Z biurem Supertłumacz współpracujemy od 2009 roku. Zamawiane przez nas tłumaczenia są wykonywane zawsze terminowo, a cechuje ich bardzo dobry styl i bezbłędność. (...) Zdecydowanie polecamy współpracę z biurem Supertłumacz wszystkim, ceniącym sobie wygodę i bezpieczeństwo, nieocenione w prowadzeniu biznesu za granicą.

Czy zależy Ci

na szybkim i dobrym tłumaczeniu?

Gwarancja jakości

Wystarczy zadzwonić lub wysłać maila.
Odpowiadamy ekspresowo! (do 30 min.)

Jak zamówić

Zamówienie tłumaczenia możesz dokonać z dowolnego miejsca. Wystarczy dostęp do internetu. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Krok 1 – wycena:
Prześlij do naszego biura tekst do wyceny. Możesz to zrobić poprzez formularz wyceny dostępny tutaj: http://espanol24.pl/bezplatna-wycena lub zwyczajnie przesłać maila z załącznikiem na e-mail: bok@supertlumacz.pl

Krok 2 – odpowiedź:
W ciągu ok. 60 minut (w dni robocze od 8 do 18) otrzymasz od nas odpowiedź, która zawierać będzie:
- cenę tłumaczenia,
- realny termin wykonania tłumaczenia.
Jeśli jesteś osobą prywatną, prześlemy Ci także dane dotyczące płatności.
Jeśli reprezentujesz firmę lub instytucję, otrzymasz formularz zamówienia, który podpiszesz, opieczętujesz pieczątką firmową i przefaksujesz do nas (032 797 16 87) lub prześlesz mailem: bok@supertlumacz.pl

Krok 3 – tłumaczenie:
Po otrzymaniu Twojego zamówienia my przystępujemy do tłumaczenia, o czym poinformujemy Cię w ciągu kolejnych kilku-kilkunastu minut. Gotowe tłumaczenie prześlemy mailem i/lub w formie drukowanej – zgodnie z życzeniem!
Płatności: Osoby fizyczne płacą z góry, firmy w ciągu 7-14 dni. Wystawiamy faktury VAT.

Krok 4 – płatności:

Za zamówione tłumaczenie zapłacisz w dogodny dla siebie sposób przez internet.
Możliwe sposoby płatności to:

1. Karty płatnicze (Visa, MasterCard/EuroCard, JCB, Diners Club, American Express, Visa Electron).

2. Przelewy z konta bankowego online. W tabelce prezentujemy godziny otwarcia banków. To czas, kiedy przelew przez internet jest możliwy.

3. Przekazy pocztowe.

4. Moje Rachunki, Zapłać w Żabce, Ukash.

5. Płatności telefonem komórkowym, usługa Pay Per Call, Premium SMS/MMS.


Jeżeli masz jakieś pytania – śmiało skontaktuj się z nami mailowo, lub telefonicznie.
Infolinia 0801081520
Telefon stacjonarny: 032 445 07 05
Faks: 032 797 16 87